Maleisië bezoek I - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van robenlinoppad - WaarBenJij.nu Maleisië bezoek I - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van robenlinoppad - WaarBenJij.nu

Maleisië bezoek I

12 Juli 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ons eerste bliksembezoek aan Maleisië begon niet al te best... Nadat het verhaal over Dubai was geplaatst, zijn we naar de gate gegaan om op onze vlucht te wachten. Daar werd Linda's tas versierd door een Nederlands jongetje, dat zich niet zo van zijn moeder mocht aantstellen, maar hij bleek toch erg misselijk te zijn. Resultaat: zijn laatste maaltijd kwam op de vloer en de tas van Linda terecht. Niet prettig, maar het doodt wel de tijd van het wachten. Bovendien bood de tax free shop van Dubai een oplossing: Chanel no. 5.

De anderhalf dag daarna zijn allemaal normaal verlopen volgens plan: onder andere opgepikt door Tom en Kavita van het vliegveld, uiteten geweest, na 10 banken eindelijk kunnen pinnen, China town en Petronas Towers bezocht en de werkplek van Tom gezien en zijn collega's ontmoet.

Donderdag heel vroeg in de ochtend kwam taxi Keong ons oppikken en heeft ons na een "spannende" rit (de weg was een rivier) bij het vliegveld afgezet, waarna onze reis naar Cambodja kon beginnen.

Wordt vervolgd!

Liefs,

Rob & Lin

• 13 Juli 2013 - 10:26

Wendy:

ik durf niet zo goed meer te reageren, want het schijnt dat iedereen mijn reacites kan lezen. Maar ik zie geen enkele reactie. Ben ik nu een fossiel? Jullie zitten nu ws. in Cambodja? Waren ze onder de indruk van jullie visa? Of stonk je tas zo enorm dat je gauw mocht doorlopen? Hopelijk heb je die chanel van die moeder gekregen?
    Leuk om met jullie reis mee te lezen enne....doe ook eens een dagje lekker rustig an.
    Veel plezier, Rob en wendy, Peter en JW